ניהול פרויקטים

עמוד הבית > ניהול פרוייקטים > ליווי דיירים בשיפוץ בניין

ליווי דיירים בשיפוץ בניין

 

החלטה לצאת לפרויקט שיפוץ בניין היא החלטה רצינית. פרויקט שיפוץ בניין עשוי לקחת חודשים רבים עד לתום הפרויקט, כאשר מהרגע הראשון כל דיירי הבניין מושפעים מן ההחלטה היות שעליהם לקבל החלטות חשובות, והיות שסביבת מגוריהם הופכת לזמן מה לאתר בניה ועליהם לעמוד בכל הכרוך בכך.

 

לכן, חשוב שהתהליך יתבצע באופן מיטבי מבחינת לוחות זמנים, בחירת בעלי מקצוע איכותיים לפרויקט ומינימום בעיות ועיכובים.

 

מה תפקידי?

 

  • בחירת בעלי המקצוע

לבחור קבלן לפרויקט שיפוץ ובעלי מקצוע נוספים זו לא משימה פשוטה, ולכן אני ממליצה בחום לעשות זאת בכובד ראש ולבחון את המועמדים לתפקיד מבעוד מועד, על מנת שלא ייווצרו תקלות במהלך הדרך.

 

המלצות ראשונות לבחירת בעלי מקצוע:

  • חפשו המלצות על בעל המקצוע מלקוחות אחרים
  • בחינת עבודה באתרים נוספים
  • האם בעל המקצוע קשוב לבעיות שלכם?
  • האם בעל המקצוע בדרך כלל עומד בזמנים?

 

 

  • כינוס וגיבוש בעלי הנכסים

 

כאשר כל הדיירים לקבל החלטה הקשורה לפרויקט, כשצריך להודיע הודעה חשובה או ליידע את הדיירים, אני יוזמת ומארגנת מפגשים של הקבלן או בעלי המקצוע השונים בפרויקט השיפוץ עם הדיירים. במפגשים אלו ניתן מידע חשוב ועדכני, וכל צד יכול להעלות נושאים שחשובים לו ושדורשים התייחסות.

 

במפגשים אלו אנו דואגים לעדכון בעלי הנכסים בסטטוס הפרויקט מתוך ניסיון ידע רב והכרות עם פרויקטים דומים מעשרות דיירים ועד למאות.

 

  • איתור וטיפול בבעיות אם קיימות

 

בעיות תמיד צצות, בייחוד בתהליך מורכב ומתמשך כמו שיפוץ בניין. לכן חובה שתהיה תקשורת שוטפת ומסודרת מול הדיירים, על מנת שלא יפלו נושאים חשובים בין הכסאות וכל אחד יקבל את היחס שהוא זקוק לו. אני שם בשבילם תמיד עם אוזן קשבת והרבה סבלנות, והכל למען המטרה המשותפת: שיפוץ בניין בלוח זמנים מיטבי, במינימום עיכובים ומהמורות בדרך.

 

אתם שוקלים פרויקט שיפוץ לבניין? תנו לי את המושכות, אשמח לנהל את הפרויקט עבורכם.

מוזמנים ליצור קשר לפרטים נוספים